כמה עולה פרגולה מאלומיניום

החלטתם להתקין בבית או בעסק פרגולת אלומיניום ואתם רוצים לדעת מהו המחיר בשוק ביחס לסוגי פרגולות אחרות? ראשית, חשוב להבין כי קיימים סוגים שונים של פרגולות: פרגולות מסוגים שונים של עץ ופרגולות אלומיניום; פרגולות תלויות, קבועות או משולבות. עליכם לבחור בפרגולה המתאימה לכם מבחינת מראה, נוחות, מקום, וכמובן בטיחות. 

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    פרגולות מעץ או מאלומיניום?

    כאמור, קיימים שני סוגים של פרגולות בישראל ולשני הסוגים הללו יש יתרונות וחסרונות. פרגולות עץ משרות אווירה של כפריות ואותנטיות, בעוד פרגולות אלומיניום משרות אווירה של מודרניות ויוקרתיות; אפשר לבחור באיזה סוג של עץ נשתמש על מנת לבנות פרגולת עץ, בעוד שפרגולת אלומיניום נבנה מ, מן הסתם, אלומיניום; עץ הוא חומר גלם כבד ולכן לא מומלץ לבנות ממנו פרגולה תלויה (כלומר ללא עמודי קרקע שתומכים בה) בעוד האלומיניום הוא מתכת קלה שאפשר לבנות באמצעותה פרגולה קלה שאין לה צורך בעמודי תמיכה; וכמובן, עץ נהרס והופך בלוי עם הזמן, בנוסף למזיקים שמטפסים עליו והורסים אותו, במיוחד אם הפרגולה שלכם מותקנת בחצר ולא במרפסת, בזמן שאלומיניום מחזיק מעמד שנים רבות ללא צורך לתחזק אותו. בניה של פרגולת אלומיניום מאפשרת יצירת מנגנון ידני או חשמלי הפותח או סוגר את הפרגולה בהתאם לצרכיכם, כך שאם יש שמש ניתן לפתוח אותה וליצור צל ואם אתם רוצים לראות את השמיים בלילה אפשר לסגור אותה ולהסתכל על הנוף באין מפריע.

    הפרגולה הכי נפוצה בישראל כיום, במיוחד בערים, היא פרגולת אלומיניום, בשל יתרונותיה השונים. פרגולות עץ תוכלו למצוא באזורים כפריים יותר, או בערים בפריפריה.

    עלות פרגולת אלומיניום

    יחסית לחומרים האחרים, המחיר של פרגולת אלומיניום הוא גבוה. ובכל זאת, חשוב לקחת בחשבון שפרגולת אלומיניום מחזיקה מעמד שנים רבות ומחזירה את ההשקעה לטווח הארוך, לעומת חומרים אחרים שנהרסים עם הזמן ומאלצים אתכם לשפץ את הפרגולה מעת לעת או אפילו לקנות אחת חדשה. על ידי קניה של פרגולת אלומיניום תוכלו להינות מפרגולה לשנים ארוכות וגם להעלות את שווי הדירה, כך שתוכלו למכור את להשכיר אותה ברווח גבוה. בנוסף, פרגולה מאלומיניום שניתנת לשינוע בהתאם לצרכיהם תעזור לכם לשפר את מזג האוויר בבית על ידי פתיחתה של הפרגולה בימי שמש וסגירתה בימים גשומים וקרים. 

    עלות פרגולת אלומיניום תלויה בגודל הפרגולה, סוג הפרגולה (חשמלית או ידנית), האם אתם רוצים שתהיה בה תאורה מובנית, צבע הפרגולה ועוד. כמובן, שיטת ההתקנה גם משפיעה על העלות: התקנת פרגולה תלויה שאינה נסמכת על עמודים תעלה לכם יותר מהתקנה פרגולה קבועה.

    ובכל זאת, כן ניתן להוריד מעט את העלות בהתאם לתקופה בה אתם קונים את הפרגולה: פרגולות בחורף בדרך כלל עולות פחות מפרגולות בקיץ. כך שאם אתם רוצים לקצץ הוצאות ובמקביל יכולים לחכות קצת- עדיף לכם לחכות לתקופת החורף על מנת לקנות פרגולה.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם