מעקה זכוכית למרפסת

זכוכית היא אחד מחומרי הגלם המגוונים ביותר. בשימוש נכון, היא יכולה להתאים אפילו ליישומים אדריכליים שונים, מהיפים והמעוצבים ביותר. אם אתם זקוקים למעקה חדש למרפסת, כדאי שתדעו שהפתרון הכי חם ומבוקש כיום הינו מעקה זכוכית למרפסת. קבלו כמה עובדות חשובות על הפתרון הזה. להזמנות, ייעוץ ומידע נוסף, חברת אור הפרגולה תמיד לשירותכם.

למה כדאי מעקה זכוכית למרפסת

איך יודעים שהמעקה בטיחותי

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    איך יודעים שהמעקה בטיחותי

    כל מעקה חייבים לתכנן ולייצר על פי בקרת איכות גבוהה, סטנדרט מקצועי חסר פשרות ובהיצמדות לתקנים הקיימים בתחום המעקות. על מנת שתדעו כי המעקה שאתם מזמינים הינו בטיחותי, וודאו תחילה מאיזו זכוכית מתקינים את המעקה ואילו חומרים נוספים משמשים בייצור המוצר המוגמר. וודאו שאתם בוחרים איש מקצוע בעל ניסיון רב בתכנון והתקנה פתרונות מהסוג הזה בבתים ודירות. שימו לב למפרט שאתם מקבלים ולאופן שבו מעגנם את המעקה למבנה עצמו, לקירות הסמוכים ו/או לרצפה ולתשתיות הנוספות.

    למה כדאי מעקה זכוכית למרפסת

    שימוש בהרבה זכוכית הפך לסטנדרט באין ספור מבנים חדישים. וכפי שהדבר יכול להיעשות על ידי מיטב הקבלנים, כך ניתן להחליף מעקות מיושנים או פחות יפים, בדגמים חדשים וטובים של מעקות בשילוב זכוכית, למרפסת. שימו לב לכל מה שקורה בארץ בתחום הזה: אפשר לראות בכל פינה בתים פרטיים שנבנו עם קירות זכוכית ענקיים. ניתן להבחין באין ספור חלונות זכוכית עצומי מידות וכמובן קירות זכוכית שלמים בבניינים ואפילו במגדלים מהכי מפורסמים בארץ. ליופי ולסגנון המיוחד של החומר הזה התרגלנו כולנו מהר מאוד. באופן טבעי, זה גם מה שקורה בתחום המעקות. בכל פינה, מעקות מזכוכית משתלבים כיום בגישה האדריכלית המובילה ולכן, זה בדיוק הפתרון שאנשים רוצים להכניס לבית החדש שקנו או שזהו הפתרון הנבחר, שאותו הם בוחרים כחלק משיפוץ הבית או חידושו והחלפת מעקה קיים.

    לפרטים נוספים אודות סטנדרט הביצוע, התאמתו לבית שלכם ועיצובים נפלאים – פנו עוד היום לחברת אור הפרגולה. מעקה למרפסת במגוון סגנונות, עם בקרת איכות גבוהה, ביצוע מדויק ומקצועי ומחירים הוגנים ונוחים. גם לכם מגיע לא פחות מהטוב ביותר.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם