סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת

היתרונות של סגירת מרפסת עם זכוכית רבים. בין השאר זה שאפשר ליהנות מסגירה בימים חמים או קרים ובטח בגשם, ועדיין ליהנות מהנוף ולא להיחסם מפניו. אפשר גם לשבת עם חברים או בני משפחה ולראות את הילדים משחקים, וככה לשמור עליהם בלי הצורך לצאת החוצה. זכוכית היא חומר אלגנטי ומיוחד והיא משווה לבית מראה יוקרתי ברמה גבוהה, אבל היום מה שהולך זה בין השאר סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת. מהי היא אותה זכוכית מתקפלת ואיך זה עובד? מהן היתרונות של סגירה כזו? הנה כמה מילים שיעשו לכם סדר.

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    איך זה עובד?

    בדיוק כמו שווילון יכול להתקפל, גם זכוכית יכולה להתקפל אם היא מורכבת כסגירה בצורה נכונה. סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת זה אומר פתיחה וסגירה שלה באופן מכאני או ידני, אבל התוצאה היא אחת – האפשרות לשלוט על החוץ, על הסגירה של המרפסת ושמירה על הבטיחות והבטחון. זהו פתרון הצללה מודרני, אלגנטי ויוקרתי מאוד. הוא הופך את הבית וקלאסי ומיוחד הרבה יותר.

    יתרונות זכוכית מתקפלת בסגירת המרפסת

    הנה כמה יתרונות של סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת. קודם כל, זכוכית היא חומר שצריך אפס תחזוקה. כן, לא צריך להתעסק איתה יותר מידי והדבר היחיד הוא ניקיון שלה. הניקיון של הזכוכית הוא קל ופשוט וכל אחד יכול לעשות את זה בצורה מהירה אחת לכמה זמן. 

    זכוכית מאפשרת לאור טבעי לחדור וכשהיא יכולה להיות בקיפול מלא או בפתיחה מלאה, אפשר לשלוט על כמות האור והאויר שנכנסים. זכוכית כזו היא זכוכית מחוסמת, זכוכית חזקה מאוד שמאפשרת לשמור על דיירי הבית בצורה טובה. יש לה מנגנון נעילה פשוט ובטיחותי והיא בהחלט מגינה על הבית מפני פורצים.

    לבחור את החברה הנכונה

    אם אתם חושבים על סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת אתם צריכים גם לבחור את החברה הנכונה זו שתעשה לכם עבודה מעולה. אתם צריכים לבחור את חברת "או הפרגולה" חברה ששמה לעצמה למטרה  להיות הטובה ביותר וככזו היא עושה הכול כדי שזה יקרה. אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר, מגיע לכם את "אור הפרגולה".

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם