פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

השילוב בין חצר ועץ הוא שילוב מנצח מבחינת נראות החצר שלכם. עם זאת, עץ אמיתי נוטה להיהרס עם הזמן, הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינת מזיקים המטפסים עליו, במיוחד אם הפרגולה שלכם נמצאת בחצר על הקרקע.

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    אנשים רבים קונים פרגולה מאלומיניום, שאמנם עולה הרבה יחסית לפרגולת עץ, אך עשויה מחומר קל ומתכתי שאינו נהרס עם הזמן ואינו צובר חלודה, לכן פרגולת אלומיניום נחשבת כזולה יותר בטווח הארוך. ועדיין, מה ניתן לעשות אם אתם רוצים להשוות מראה כפרי לחצר שלכם? יש לכך פתרון- פרגולה מאלומיניום דמוי עץ. 

    פרגולה מאלומיניום דמוי עץ היא פרגולה מאלומיניום שנוסף עליה ציפוי עץ, ומשווה לה מראה אותנטי של עץ. פרגולה מאלומיניום דמוי עץ הינה שילוב מנצח בין נוחות למראה- כל היתרונות של פרגולה מאלומיניום יישמרו, ובמקביל הפרגולה שלכם תיראה כמו פרגולה מעץ ותיצור עבורכם את המראה הכפרי שאתם מחפשים. 

    כיום, אנשים רבים משתמשים באלומיניום דמוי עץ לא רק לצורך בניית פרגולות, אלא גם לשערים, מעקות, גדרות ועוד. 

    יתרונות לאלומיניום דמוי עץ

    1. תחזוקה- כאמור, כיוון שאלומיניום נוטה להיהרס פחות מעץ, אין צורך בתחזוקה רבה של פרגולת אלומיניום, אם בכלל, והיא מחזיקה הרבה יותר זמן מפרגולת עץ. 
    2. בטיחות- עץ הוא חומר גלם כבד ולא מומלץ להתקין אותו על מרפסות או על קרקע שאינה יציבה לחלוטין, מחשש שכובד הפרגולה תגרום לאסון. בנוסף, עץ הוא חומר דליק. אלומיניום דמוי עץ הרבה יותר קל מעץ, וכמובן אינו דליק, לכן הוא בטיחותי יותר לשימוש. 
    3. עלות- אמנם פרגולת אלומיניום עולה יותר מפרגולת עץ פשוטה, אבל אם עץ פשוט לא מספיק לכם ואתם רוצים מראה יוקרתי יותר- פרגולות מעצים מסוימות עשויות לעלות יותר מפרגולות אלומיניום. ניתן לצפות אלומיניום דמוי עץ באיזה צבע עץ שתרצו, לא משנה כמה יוקרתי ויקר הוא כעץ. 
    4. קבלת אישורים- כיוון שאלומיניום הוא חומר קל יותר ואינו דליק, קל יותר לקבל אישור לבניית פרגולת אלומיניום מאשר לפרגולת עץ.

    כיצד לבחור את פרגולת האלומיניום דמוית העץ המתאימה לכם ביותר?

    לא כל פרגולות האלומיניום דמוי העץ נולדו שוות; חשוב לוודא טרם הקניה כי הפרגולה שאתם רוצים לקנות נצבעה בשיטה אלקטרוסטטית- שיטה המאושרת על-פי התקן בישראל, בצורה כזו שיוצרת שילוב מושלם של הצבע והאלומיניום. בנוסף, טרם הצביעה יש צורך לצפות את האלומיניום בחומר מיוחד על מנת לנקות אותו באופן המרבי ולעזור לצבע להתחבר אליו טוב יותר. קניית פרגולה ללא ציפויים וצביעות אלו אמנם תעלה לכם פחות במעמד הקניה, אבל בפועל תגרום לכם להוציא כסף נוסף על צביעה מחדש בטווח הרחוק. לכן מומלץ מאוד לקנות פרגולת אלומיניום דמוי עץ איכותית העומדת בתקנים, גם אם היא עולה מעט יותר.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם