פרגולה מאלומיניום למרפסת

פרגולה היא אמצעי קירור והצללה לימים החמים של ישראל. היא יכולה להיות מותקנת בחצר בחוץ או במרפסת, וכמובן בבתי עסק. אנשים רבים מתקינים פרגולה במרפסת על מנת ליצור צל במהלך חודשי הקיץ, או לסגור את המרפסת בעת גשמים. פרגולה למרפסת היא הפתרון המושלם למי שאוהב לשבת בנוחות במרפסת ולהביט על הנוף – כיוון שניתן לעשות זאת בכל מזג אוויר, מבלי להרגיש חום או רטיבות!

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    סוגי פרגולות

    ישנם שני חומרים שמשתמשים בהם על מנת לבנות פרגולות בישראל: עץ ואלומיניום. 

    פרגולות מעץ יכולות להיות עשויות מסוגים שונים של עצים ובשיטות חיתוך שונות. כיוון שמדובר בחומר שאינו מתכתי, הוא נהרס והופך בלוי עם הזמן, וגם פחות עמיד בפני מזיקים. לסוגים שונים של עץ ישנם שימושים ומראות שונים, ולכל אחד יש יתרונות וחסרונות שונים. על מנת לבנות פרגולה מעץ מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, או לבצע סקירה מעמיקה באינטרנט ובפורומים רלוונטיים. עם זאת, פרגולות מעץ מספקות לבית מראה כפרי ועתיק, ולכן מומלץ למי שרוצה לאוהבי הוינטג'.

    פרגולות מאלומיניום אמנם יקרות יותר מפרגולות עץ, אך בהחלט משתלמות לטווח הארוך כיוון שאינן זקוקות לתחזוק תקופתי וכיוון שהינן ניתנות לעיצוב בהתאם לבקשתכם, וכמו כן ניתן גם ליצור מנגנון פרגולה חשמלי, כך שתוכלו לפתוח ולסגור את המרפסת שלכם בהתאם למזג האוויר שבחוץ. פרגולה מאלומיניום נותנת לבית תחושה של סגנון עכשווי, אסתטי ומודרני.

    למה דווקא אלומיניום?

    אלומיניום הוא מתכת קלה ורכה המשתמשת לעתים מאוד נפוצות כחומר גלם לבניה, ובעיקר לבניית פרגולות. אלומיניום הוא מתכת בעלת יציבות ועמידות מעולות. האלומיניום לא מוליך חום, דבר שעוזר מאוד במיוחד בישראל. בנוסף, באלומיניום לא נוצרת חלודה, הוא לא הופך לבלוי עם הזמן, ואינו דורש תחזוקה או ניקיון רב. אלומיניום הוא חומר הגלם המושלם לבניית פרגולה המתאימה לכל מזג אוויר, קיצוני ככל שיהיה. עם זאת, פרגולות מאלומיניום עלולות שלא לעמוד בעומס מסיבי, לכן כדאי להתקין פרגולה מאלומיניום רק כאשר העומס בו הפרגולה צריכה לעמוד הוא בינוני ומטה. 

    באמצעות אלומיניום, ניתן לבנות פרגולה באיזו צורה שתרצו, כיוון שזו מתכת שניתנת לשינוי ועיצוב בקלות. ניתן לסדר אותה בצורה כזו שתאפשר כניסת שמש, אוויר ואור, וניתן גם לבנות אותה כך שתוכלו לבחור מתי היא תהיה פתוחה או סגורה יותר, בהתאם לתנאי מזג האוויר. ניתן להשתמש במערכת פתיחה וסגירה ידנית או חשמלית של הפרגולה, כך שתתאים לרצונכם בכל זמן נתון. הדבר שימושי בעיקר למרפסות כיוון שניתן לסגור את המרפסת וליצור ממנה חדר נוסף שבו ניתן לשבת במידה ורוצים "לצאת" מהבית.

    מלבד היתרונות החומריים שלו, מדובר גם בסוג בניה עכשווי שכאשר מותקנת בצורה נכונה יכולה לגרום לפרגולה להיראות אסתטית, יוקרתית ומתוחכמת.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם