פרגולה תלויה מאלומיניום

ברגע שבחרתם את החומר ממנו הפרגולה שלכם תהיה עשויה, בטרם התקנת הפרגולה עליכם להחליט מהי שיטת ההתקנה המועדפת עליכם.

למה דווקא פרגולה תלויה?

בחירת שיטת התקנה

אילו שיטות התקנה קיימות?

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    אילו שיטות התקנה קיימות?

    חשוב לבחור בשיטת התקנה בטיחותית ואסתטית, ולכן עליכם לבחון את כל השיטות העומדות לרשותם ולבחור בזו שהכי מתאימה לכם. ישנם שלושה סוגים של סוגי התקנה נפוצים לפרגולות בישראל:

    1. פרגולה מקובעת לאדמה- מדובר בפרגולה שלא נתמכת בקירות בכלל, אלא באדמה (כשמה כן היא) פרגולה מקובעת לאדמה היא פרגולה המחוברת לארבעה עמודים (או יותר) שניתן לחבר לקרקע יציבה כגון בטון. שימו לב שאסור לשים את הפרגולה המקובעת על אדמה לא יציבה, כגון אדמה שיכולה לספוג מים, אחרת הפרגולה עלולה לאבד יציבות וליפול. 
    2. פרגולה תלויה- בעת התקנת פרגולת תלויה אנחנו מתקינים את הפרגולה על קיר הבית עם עם מוטות תליה. סוג התקנה זה הכי טוב כאשר אתם רוצים לחבר את הפרגולה שלכם לקיר בטון. בטרם התקנת פרגולה תלויה מומלץ מאוד לדבר עם מהנדס- כדי שיוודא שהקיר אכן מתאים לתמיכה בפרגולה, וכדי שיוכל לייעץ במידת הצורך איך ניתן לחבר אותה בצורה בטיחותית באמצעות עזרים שיוכלו לעזור לקיר לעמוד בעומס הפרגולה. 
    3. פרגולה צמודת קיר- מדובר בהתקנה המשולבת בין שתי השיטות הראשונות- הפרגולה מקובעת לקיר, אבל במקביל היא נתמכת בעזרת עמודי תמיכה לקרקע. מדובר בהתקנה הפופולארית ביותר ולהכי איכותית ויציבה.

    בחירת שיטת התקנה

    כשאנחנו בוחרים את שיטת ההתקנה, האספקטים הכי חשובים שעלינו לחשוב עליהם הם בטיחות, אסתטיות ועלות. כמובן שאתם בוחרים גם מהם האספקטים החשובים לכם ביותר, אך אין ספק בכך שהאספקט הכי חשוב הוא הבטיחות. אנחנו ממליצים טרם ההתקנה לפנות לגורם מקצועי שיבוא להסתכל על המקום בו אתם רוצים לבצע את ההתקנה, כדי שהוא יוכל לתת המלצה מקצועית שתתאים לצרכים שלכם. בדרך כלל בבית פרטי או בית עם קרקע נעדיף פרגולה צמודת קיר או מקובעת, בעוד שבמרפסת כנראה שנוכל להשתמש רק בפרגולה תלויה.

    למה דווקא פרגולה תלויה?

    פרגולות תלויות יכולות להיות תלויות לשליטתכם. אם תרגישו מחנק, תוכלו לפתוח את הפרגולה לכניסת יותר אוויר. אם קר או חם לכם, ניתן גם לסגור את הפרגולה וליצור ממנה מעין חדר. הפרגולות הללו מספקות גג (אם נרצה, כמובן) אך במקביל גם אינן תופסות מקום על הרצפה כיוון שאינן נתמכות ברצפה. בנוסף, אין צורך להכין עבורן קרקע יציבה ולכן ניתן להתקין פרגולה תלויה בכל מקום שתרצו, כל עוד הקיר שלכם יוכל לעמוד בעומס. זכרו כי בטרם התקנת פרגולה תלויה כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע כדי לוודא שהקיר עליו אתם רוצים לתלות את הפרגולה באמת חזק דיו, בכדי למנוע אסונות בעתיד.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם