פרגולות אלומיניום מחיר ומידע לבחירה נכונה

פרגולות למרפסת או לחצר הן דבר נפוץ בימינו, בעיקר בישראל השמשית. בטרם בחירת פרגולה, עליכם לעשות סקירת ספרות ולבחון את האופציות השונות העומדות לרשותכם. 

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    סוגי פרגולה

    1. פרגולות עץ- פרגולות מסוג עץ משרות אווירה כפרית ואותנטית. מדובר בחומר גלם כבד, שיש לתחזק אותו לעתים קרובות יחסית כיוון שהוא לקוח מהטבע.
    2. פרגולות אלומיניום- פרגולות מסוג אלומיניום הן קלות ורכות, ניתנות לעיצוב בקלות, ואחד היתרונות העיקריים בהן הוא שאינן זקוקות לתחזוקה שוטפת.

    סוג הפרגולה הנפוץ בישראל הוא פרגולת אלומיניום, בשל יתרונותיו הרבים על פני פרגולות עץ, ובעיקר משום שכיום ניתן לצבוע את האלומיניום כך שייראה כמו פרגולת עץ לכל דבר, ללא החסרונות של שימוש בעץ.

    סוגי התקנה של פרגולות

    ישנם 3 סוגי התקנה לפרגולות: פרגולות תלויות (אשר נתמכות בקיר חיצוני של הבית), פרגולות קבועות (אשר נתמכות בעמודים חיצונים המותקנים יחד עם הפרגולה) ופרגולות שהן שילוב בין השניים (אשר נתמכות חלקית בקיר וחלקית בעמודים). בטרם בחירת הפרגולה שמתאימה לכם ביותר, רצוי כי תעשו סקירת ספרות באינטרנט ותשקלו את היתרונות והחסרונות השונים של כל סוג פרגולה: מצד אחד, פרגולת הצללה תלויה תמקסם את כמות השטח שיישאר לכם לאחר ההתקנה, אך מצד שני פרגולת הצללה קבועה ניתנת להתקנה בכל מקום ולאו דווקא צמוד לקיר; מחד, אם יש לכם מרפסת ולא חצר אולי עדיף לכם להשתמש בפרגולת הצללה תלויה כדי לאפשר כמה שיותר כיווני אוויר, ומאידך לא תמיד הקיר של המרפסת בנוי מבטון חזק דיו בכדי לעמוד בעומס של הפרגולה. 

    מחיר פרגולות אלומיניום

    ביחס לפרגולות מעץ, פרגולות מאלומיניום יקרות בגלל שמדובר במתכת. עם זאת, חשוב להסתכל לא רק על התשלום במעמד הקניה אלא גם על התשלום בטווח הארוך- עם פרגולת עץ יש עלות תחזוקה שוטפת כגון ציפוי לכה, צביעה, והחלפת העץ במידה ונרקב או נהרס על ידי חרקים. לעומת זאת, פרגולה מאלומיניום לא זקוקה לתחזוקה שוטפת, ורוב הכסף שתוציא עליה יהיה כאשר תקנו אותה. 

    מה צריך לדעת לפני התקנה של פרגולה?

    1. קבלת היתר- לפני התקנת פרגולה, יש צורך לקבל אישור על התקנתה. האישור יכול לקחת מספר ימים, ויש פרגולות שקל ומהיר יותר לקבל עליהן אישור. לדוגמא, פרגולות אלומיניום מאושרות מהר יותר מפרגולות עץ בגלל שהן בטוחות יותר, וגם פרגולות קבועות מאושרות מהר יותר מפרגולות תלויות מסיבות דומות.
    2. גובה הפרגולה- חשוב לוודא בטרם בניית הפרגולה את הגובה בו היא צריכה להיות, במיוחד אם היא מותקנת על קיר עם חלון. על הפרגולה להיות בגובה כזה שתהיה מעל החלון ולא באמצעו או מתחתיו.
    3. נוף- לפני התקנת הפרגולה עליכם לוודא מהו הנוף שאתם רוצים לראות כשתצאו אליה ולכוון את מיקומה וצורתה בהתאם לכך.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם