פרגולות אלומיניום תלויות

פרגולות אלומיניום תלויות הינן פרגולות העשויות מאלומיניום אשר מותקנות בצמוד לקיר חיצוני ובתמיכתו בלבד. כיוון שפרגולות תלויות נתמכות אך ורק בקיר, בניגוד לסוגים אחרים של פרגולות הנתמכות בקרקע, חשוב שהקיר עליו הפרגולה תיתמך הוא קיר בטון, כגון קיר של ממ"ד. מצד אחד, מדובר בסוג פרגולה המשדרת מודרניות וחדשנות, ומצד שני מאפשרת מיקום שטח כיוון שאינה נתמכת בעמודים.

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    יתרונות של פרגולות תלויות

    1. עיצוב- פרגולות תלויות משרות תחושה של מודרניות, אסתטיות ויוקרתיות. ניתן לבחור פרגולת אלומיניום בצבע המתאים ביותר לקירות החיצונים של הבניין שלכם, או בהתאם לנוף שלכם. בנוסף, בחירה בפרגולת אלומיניום לעומת פרגולת עץ תאפשר לכם לעצב את הפרגולה כראות עיניכם, וגם תאפשר לכם ליצור פרגולה חשמלית או ידנית שתוכלו לפתוח או לסגור בהתאם לצרכים שלכם. 
    2. התאמה למתחם- שימוש בפרגולות אלומיניום תלויות מאפשרות חיתוך ועיצוב הפרגולה כך שתתאים לכל מתחם שתרצו, לא משנה באיזו צורה הוא מעוצב. ניתן לבנות צורות שונות של פרגולה מאלומיניום, וכך ליצור את הפרגולה המתאימה והיפה ביותר בעיניכם. 
    3. התאמה למזג אוויר- כיוון שפרגולה תלויה אינה נתמכת בקרקע, אין צורך להתקין עמודים שיתמכו בפרגולה וכך מתפנה מקום שאתם יכולים להשתמש בו. בנוסף, כאשר אין עמודים במרפסת או בחצר שלכם, יש לכם יותר פתחי אוורור. יתרון נוסף הוא שניתן לפתוח ולסגור את הפרגולה בהתאם לצורך שלכם ובהתאם למזג האוויר המשתנה, כיאה למזג האוויר בישראל. 
    4. מיקסום שטח- אם המתחם שאתם רוצים להתקין בו את הפרגולה קטן, מומלץ להשתמש בפרגולות תלויות על מנת לחסוך מקום, כיוון שאין צורך להתקין עמודים עבור פרגולות אלה, הנתמכות בקיר בלבד.

    חסרונות של פרגולות תלויות

    שני החסרונות העיקריים בפרגולות תלויות הן המחיר והבטיחות שלהן. ראשית, עלות התקנה של פרגולה תלויה גבוהה יותר בשל שיטת ההתקנה. בנוסף, עליכם להתייעץ עם אדם מקצועי בטרם התקנה פרגולה תלויה כדי לוודא שהקיר החיצוני עליו אתם רוצים להתקין את הפרגולה אכן מסוגל לשאת את המעמסה הזו. ללא היוועצות עם איש מקצוע, הסיכון לתאונה ואסון הופך יותר גבוה משמעותית. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בחסרונות אשר חושבים עליהם רק בעת ההתקנה עצמה. לאחר בדיקת החוזק של הקיר ולאחר ההתקנה עצמה, החסרונות הללו כבר אינם רלוונטיים ואתם נשארים אך ורק עם היתרונות.

    לסיכום, פרגולות אלומיניום תלויות הינן פרגולות אופנתיות ומודרניות, המשמשות אנשים רבים בעלי מרפסת או חצר, הן משום תחושת היוקרה שהן יוצרות, הן משום שאינן תופסות הרבה שטח בניגוד לסוגים אחרים של פרגולות, והן משום שהאלומיניום מאפשר לכם לעצב את הפרגולה איך שתרצו. עם זאת, חשוב לשים לב שההתקנה יקרה יחסית להתקנה של סוגים אחרים של פרגולות, כיוון ששיטת ההתקנה יותר מסובכת. בנוסף, עליכם להיוועץ עם איש מקצוע ולוודא שהקיר עליו אתם רוצים לבנות את הפרגולה יכול להחזיק את העומס של הפרגולה.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם