פרגולה מאלומיניום מחיר

ישנם שני סוגים של פרגולות בישראל: פרגולות מעץ ופרגולות מאלומיניום. פרגולות מעץ היו נפוצות מאוד בעבר, אך בשנים האחרונות נרשמת עליה משמעותית בכמות קניית פרגולות מאלומיניום, כיוון שהן מחזיקות יותר זמן, נוחות יותר לעיצוב, קלות יותר, ולא מצריכות הרבה תחזוקה, ולאחרונה התחילו לצאת גם פרגולות מאלומיניום דמוי עץ, כך שפרגולת אלומיניום עדיין יכולה להיראות כפרית, במידה ותרצו זאת.

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    מחיר פרגולה מאלומיניום

    ראשית, צריך לזכור כי ישנם מספר סוגים של פרגולות: פרגולות תלויות (הנתמכות בקירות חיצוניים), פרגולות קבועות (הנתמכות בעמודים מותאמים לפרגולה המותקנים ביחד איתה) ופרגולות שהן שילוב בין השניים. פרגולות תלויות עשויות להיות פחות יקרות מפרגולות קבועות בשל כמות החומר שיש להשתמש בבניה של כל אחת מהן, אך יש לשים לב כי עלות ההתקנה של פרגולות תלויות גבוהה יותר בשל שיטת ההתקנה. שנית, ישנם גורמים שונים המשפיעים על המחיר של פרגולה: הגודל שלה, הצורה שלה, הצבע שלה, העיצוב שלה ועוד. גורם נוסף העשוי להשפיע על המחיר הוא הבחירה בפרגולה חשמלית, כלומר פרגולה שניתן לפתוח ולסגור את התריסים שלה בלחיצת כפתור. פרגולה כזו, לעומת פרגולה ידנית, תעלה לכם יותר. 

    ישנה אפשרות בשנים האחרונות לבנות פרגולה מאלומיניום דמוי עץ. היתרון בבניה של פרגולה כזו הוא שהפרגולה נראית כמו פרגולת עץ אמיתית, אבל היא כמובן לא כוללת את החסרונות של פרגולת עץ אמיתית כיוון שמדובר באלומיניום. זהו פתרון טוב למי שרוצה פרגולה עם מראה כפרי יותר. אך מי שירצה פרגולה כזו יצטרך לשלם יותר, כיוון שיש לשים ציפוי מיוחד בין הצבעים הללו כדי לנקות את האלומיניום וליצור שילוב מרבי בין החומר לבין הצבע. למרות המחיר הגבוה יחסית של פרגולות אלומיניום דמויות עץ, חשוב לשים לב שאינכם מתפשרים יותר מדי בשביל המחיר. אחת הסיבות למחיר הגבוה הוא שמשתמשים בשיטה אלקטרוסטטית בכדי לצבוע את הפרגולה, כדי לוודא שהצבע יחזיק לזמן רב מאוד. פרגולות ללא שימוש בשיטה זו עלולות ליצור עלויות תחזוקה גבוהות יותר.

    אחד הדברים הידועים ביותר בתחום הוא שפרגולות נקנות הרבה יותר במהלך הקיץ, כאשר חם. לכן, בהתאם להיצע ולביקוש, עלות הפרגולות עולה משמעותית בימי הקיץ. במידה והינכם רוצים לחסוך בכסף ויש לכם את היכולת לחכות לחורף, מומלץ מאוד לקנות פרגולות בתקופה זו.

    לסיכום, פרגולות מאלומיניום, לעומת פרגולות מעץ, עולות יחסית הרבה. פרגולות תלויות מאלומיניום דמוי עץ עשויות לעלות לכם יחסית הרבה לעומת פרגולות קבועות מאלומיניום שככל הנראה יעלו לכם הרבה פחות. חשוב מאוד מצד אחד לא להתפשר על האיכות כדי להקטין את המחיר כיוון שזה עלול לפגוע בכם בטווח הארוך, ומצד שני ישנן תקופות, בעיקר בחורף, שבהן יש הנחות משמעותיות ולכן כדאי לחכות להן במידה ואתם יכולים.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם