פרגולות אלומיניום קבועות

פרגולות אלומיניום קבועות הינן פרגולות מאלומיניום המקובעות לקרקע באמצעות עמודי תמיכה. פרגולות אלומיניום קבועות הן הפרגולות הנפוצות ביותר בתקופתנו. קיים מבחר רב של פרגולות אלומיניום קבועות, כך שתוכלו לבחור בפרגולה המתאימה לכם ביותר מבחינת סגנון, מראה, נוחות וכמובן- עלות. בנוסף, כיוון שמדובר על פרגולות שנתמכות בקרקע, ניתן להתקין פרגולות קבועות בכל מקום שבו יש קרקע, כלומר כמעט בכל מקום. הדבר היחיד שיש לשים אליו לב הוא שהקרקע תהיה יציבה, כדי שלא תשקע מהגשם או מסיבות אחרות ותזיז את הפרגולה. על מנת למנוע מצב כזה, עליהם לוודא להתקין את הפרגולה במקום יציב מאוד שאינו מיועד לפורענות. עם זאת, ברגע שפרגולה קבועה מותקנת כהלכה, היא משדרת מודרניות, חדשנות ויוקרתיות, ומוסיפה ערך מוסף לביתכם!

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    יתרונות של פרגולות קבועות

    1. בטיחות- כל עוד אתם מקבעים את הפרגולה על קרקע יציבה, אין כל סכנה שהפרגולה תיפול בשלב כלשהו. זאת לעומת פרגולה תלויה הנתמכת בקיר ולא בעמודים ולכן ישנה סכנה מסוימת שהפרגולה תיפול במידה והקיר לא חזק דיו בכדי להחזיק את המשקל של הפרגולה. 
    2. גודל- יש גבול לגבי כמה משקל קיר יכול להחזיק. פרגולה תלויה לא יכולה להיות בכל גודל שתרצו, אחרת הקיר לא יוכל לעמוד בעומס. פרגולה קבועה, לעומת זאת, יכולה להיות בכל גודל שהוא כיוון שהיא נתמכת בעמודים שנתמכים בקרקע. במידה ואתם רוצים פרגולה קבועה מאוד גדולה- לעתים ניתן להוסיף עמוד נוסף כדי לאפשר יציבות מירבית. 
    3. הרגשה של "בחוץ"- כיוון שפרגולה קבועה יכולה להיות מוצבת בכל מקום, ניתן להתקין אותה בחצר, בדשא, ובכך לתת תחושה של יציאה מחוץ לבית. לעומת זאת, פרגולה תלויה חייבת להיות צמודה לקיר הבית, וכשיוצאים מהבית לפרגולה תלויה לא בהכרח ישנה הרגשה שיצאנו מהבית. כמובן שאמנם אנו מציינים זאת כחסרון, אך עבור חלק מהאנשים החסרון הזה הוא דווקא יתרון.

    חסרונות של פרגולות קבועות

    1. סגירה הרמטית- הפרגולה אינה סגורה הרמטית ובמקרים של גשם לא ניתן לכסות אותה, אלא אם תולים עליה בד מיוחד שימנע טפטוף של גשם. לעומת זאת, בפרגולה תלויה ניתן להתקין מנגנון שסוגר לחלוטין את הפרגולה ויוצר מעין חדר נוסף, שיכול גם להגן על החפצים שעומדים מתחת לפרגולה. זאת ללא צורך בכיסוי מיוחד, וניתן לעשות זאת בלחיצת כפתור. 
    2. מקום- פרגולה קבועה צריכה 4 עמודים שיתמכו בה האמורים להיות מוצבים על הקרקע. העמודים הללו תופסים מקום, שיכול להיות שימושי לכם בזמנים מסוימים. 

    לסיכום, לפרגולות אלומיניום קבועות יש יתרונות וחסרונות, אך בסופו של דבר הבחירה בסוג הפרגולה תלויה לרבות בצורך שלכם בפרגולה. במידה ואתם רוצים חופשיות במיקום הפרגולה, עדיף לכם לבחור בפרגולה קבועה, אך אם אתם רוצים פרגולה הקרובה לבית, אולי עדיף לכם לשקול פרגולה תלויה.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם