פרגולות הצללה מאלומיניום

פרגולות הצללה מאלומיניום מאוד נפוצות בישראל בתקופה האחרונה. פרגולות הצללה הינן פרגולות היוצרות צל בשטחים הפתוחים, כמו במרפסת, בחצר, או בעסק שלכם. בשנים האחרונות החלו להשתמש בפרגולות הצללה מאלומיניום, בניגוד לפרגולות הצללה מעץ, כיוון שלאלומיניום ישנם יתרונות שימושיים רבים, מעבר למראה החדשני שפרגולת הצללה מאלומיניום יוצרת בבית שלכם. אפילו באזורים כפריים יותר בישראל מתחילים לראות נטייה חזקה יותר לפרגולות הצללה מאלומיניום למרות שפרגולות מעץ משדרות יותר כפריות ואותנטיות. 

מלא/י פרטים

ואחזור אליך בהקדם

    שיתוף

    גם הצללה, גם גמישות וגם חסכון לטווח ארוך

    היתרונות בשימוש באלומיניום כדי לבנות את הפרגולה שלכם בהחלט עולים על החסרונות, אם חשוב לכם לחסוך זמן וכסף וליצור ייחודיות. מכיוון שאלומיניום הוא מתכת קלה ורכה, ניתן לבנות ממנו פרגולה בכמעט כל עיצוב שתרצו, החל מפרגולה רגילה בצורת ריבוע ועד פרגולה סיבובית (אם כי שימו לב שעיצוב מיוחד ומסובך יעלה לכם יותר). בנוסף, אלומיניום לא נהרס, לא מחליד ולא כבד, והכי חשוב בישראל- הוא אינו מוליך חום, מה שהופך אותו לחומר המועדף ביותר לבניית פרגולות. בשנים האחרונות החלו לבנות פרגולות גם מאלומיניום דמוי עץ, כלומר אלומיניום אותו צובעים בצבע של עץ לבחירתכם, וכך אפילו המראה והצבע של הפרגולה שלכם כבר לא מהווה שיקול בבחירה בין עץ לאלומיניום. 

    יש גם חשמלית!

    חם לכם בקיץ מצד אחד, ומצד שני אתם רוצים לשמור שהדברים שמתחת לפרגולה לא יירטבו במהלך החורף? גם לכך יש פתרון בשנים האחרונות- פרגולות חשמליות ומתכווננות, המאפשרות לכם לפתוח ולסגור את גג הפרגולה כרצונכם. בנוסף, פתיחה וסגירה של ה"תריסים" של הפרגולה מאפשרות לכם לנקות אותה ביתר קלות. קיימת גם האופציה להתקין בפרגולה חיישני שמש, כך שהיא תיפתח באופן עצמאי כשיש שמש ותיסגר כאשר אין שמש. שימו לב כי פרגולה חשמלית ניתן לבנות רק כפרגולה תלויה ולא כפרגולה קבועה. 

    אין צורך לדאוג מגשמים

    מלבד שהפרגולות יכולות להיות מכווננות כך שייסגרו כאשר אין שמש, חשוב לציין גם שהפרגולה בנויה בשיפוע קטן, כך שברגע שיורד גשם המים אינם נאספים על גבי הפרגולה אלא נשפכים לתוך מרזב. לכן אין צורך לפחד כאשר אתם פותחים את גג הפרגולה לאחר הגשם- לא יצטברו שם מים!

    בטיחות מקסימלית

    אנשים רבים חוששים מהתקנה של פרגולת עץ בגלל שהיא מזמינה חרקים ומזיקים אחרים, היא לא תמיד עומדת בתנאי מזג האוויר והלחות, היא כבדה יותר באופן משמעותי מאלומיניום, אבל בעיקר בגלל שעץ הוא חומר דליק. לעומת זאת, פרגולה מאלומיניום אינה דליקה כלל, ואין צורך לחשוש מבעיה בטיחותית כזו או אחרת משימוש בחומר זה. בהתאם לכך קל יותר להשיג אישור פרגולה מאלומיניום מאשר מעץ.

    לסיכום, אם אתם מחפשים פתרון לשמש הקופחת או לגשם שמרטיב את חפציכם, כדאי לכם להתקין פרגולה. הפרגולה המומלצת והנפוצה ביותר כיום היא פרגולת אלומיניום, בגלל יתרונותיה הרבים על פרגולת עץ מצד אחד, וגם כיוון שניתן לצבוע אותה בכל צבע שנרצה מצד שני, כך שגם מכשול הנראות כבר אינו באמת מכשול.

    צרו קשר כאן לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינם